NAČÍTÁM

Paralelní sledování, více vlastních parametrů přichází do Microsoft Advertizing pro zlepšení sledování

Microsoft Advertizing (původně Bing Ads) se chystá učinit hned několik aktualizací v následujících měsících k tomu, aby zlepšil načítání stránek pro uživatele a poskytl daleko lepší možnosti sledování pro své inzerenty.
 
Paralelní sledování.
 
Když je povoleno paralelní sledování, uživatel je přenesen přímo na přistávací stránku po kliknutí na reklamu, zatímco se proces měření kliknutí na reklamu děje odlišně od pozadí. Přistávací stránka se tak může načíst okamžitě, což znamená bezesporu spokojenější uživatele, kteří na stránce zůstanou.
 
Google Ads nedávno spustily paralelní sledování pro reklamy ve vyhledávání minulý podzim a také pro reklamy v zobrazení v květnu, takže nyní jste s tím již seznámeni. Microsoft Advertizing právě nyní má dostupné paralelní sledování jako možnost v některých účtech, a společnost očekává, že to učiní brzo dostupné pro všechny inzerenty. Pokud tedy chcete participovat v beta testování, stačí se podívat do vaší reprezentace reklamy.
 

Finální URL upevnění.
 
Co bude brzy dostupné v „možnostech URL adresy pro kampaň“ sekci nastavení kampaně, je políčko Finálního upevnění URL Adresy, které vám dovolí specifikovat parametry, které chcete mít připojené k vaší URL adrese přistávací stránky pro sledování. „Nebudete se muset bát o kódování pravidel, což byste obvykle dělali, pokud by byly zahrnuté ve vaší šabloně sledování.“ Uvedla rOse Dorleans, programový manager pro Microsoft ADvertizing, v jejím blogovém příspěvku.
 
Pokud tedy používáte paralelní sledování, Microsoft ADvertizing vám doporučuje, abyste použili Finální upevnění URL Adresy k definici parametrů přistávacích stránek, které jsou potřebné k redirekci, abyste zajistili, že tyto hodnoty projdou na vaši webovou stránku.
 
Každý připojený parametr obsahuje jeden z následujících typů hodnot:
 

  • Statický parametr URL adresy
  • Hodnoty, které odkazují na hodnoty parametrů v Microsoft Advertizing
  • Jakékoliv parametry vypsané v šabloně sledování nebo vlastní parametry uvedené na pomocné stránce.

 
Vlastní rozšíření parametrů.
 
Nyní můžete nastavit až osm párů vlastních parametrů pro sledování URL adresy. Limit písmen byl také rozšířen na dvě stě padesát písmen. To bude dostupné na úrovni kampaně, skupiny reklam i na úrovni klíčových slov a podpora pro další úrovně bude také brzy dostupná, uvedla DOrleans v oznámení.